پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228372
چربي هاي دور شکم خود را با اين رژيم ساده آب کنيد
تاریخ انتشار : 1396/04/17 09:57:22
نمایش : 1522
تحقيقات اخير انجام شده در کشور آمريکا، نشان مي دهد شدت لاغري چربي هاي دور شکم در رژيم لاغري افرادي که از مواد غذايي کم‌ کالري استفاده کرده و ماست را در برنامه غذايي خود مصرف مي کنند، بيشتر از کساني است که ماست نمي‌خورند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،  يکي از بهترين روش‌هاي تأمين اين کلسيم هم فرآورده‌هاي لبني و به‌ خصوص ماست است که با غذاهاي ايراني هم سازگاري بسيار بالايي دارد.  از اين نظر بين ماست‌هاي کم‌چرب و پرچرب تفاوت چنداني وجود ندارد، هر چند بايد توجه داشته باشيد که ماست‌هاي فرآوري‌ شده و پرچرب مي‌توانند کالري بالايي داشته باشند. 
 
تحقيقات اخير انجام شده در کشور آمريکا، نشان مي دهد شدت لاغري چربي هاي دور شکم در رژيم لاغري  افرادي که از مواد غذايي کم‌ کالري استفاده کرده و ماست را در برنامه غذايي خود مصرف مي کنند، بيشتر از کساني است که ماست نمي‌خورند.
 
اين در حالي است که ماست علاوه بر خواص سلامتي خود از جمله تأمين کلسيم و آنزيم‌هاي طبيعي مورد نياز براي گوارش، يک چربي‌سوز طبيعي محسوب مي شود. در واقع مي‌توان گفت محتوي کلسيم رژيم غذايي شما تا حدودي در ميزان چربي که بدن ذخيره مي‌کند، تأثيرگذار است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html